Szenvedők

2013.11.08. 21:35

Bori sikeresen elkapta Apa vírusos torokgyulladását, úgyhogy szörcsögnek és hortyognak, egyik látványosabban szenved, mint a másik. Én meg kapkodom a fejem, hogy akkor most épp kit vigasztaljak meg, kit szeretgessek, kinek főzzek teát - oké, ezen nem kell gondolkodni, mert Bori nem issza meg a teát, az fúj. Meg egyébként is semmi sem jó, Anya segíts rajtam, nem kapok levegőt, így nem lehet cumizni sem, aludni sem, a hajadat azért megtépem, ma-ma-ma-ma, gyere, adok egy puszit, örülj a fejednek, játsszál velem, adj enni, csinálj velem valamit, mert én nem tudok mit kezdeni magammal.

És akkor jön a másik oldalról az Anya szeretgess meg, sajnálj egy kicsit, főzz nekem teát, hozd ki a párnámat, kérek szépen takarót, jaj, köhögök, jaj nem kapok levegőt, ez volt az utolsó zsepi.

Szerintem ezeknek van valami közük egymáshoz.

süti beállítások módosítása