Ügyelet

2015.03.16. 23:59

Apa már hétvégén sem érezte jól magát, itthon is maradt táppénzen. Bori sem volt 100%-os, de még bölcsiztethető állapotúnak nyilvánítottam. Lehet, hogy hiba volt. Este olyan durva fuldoklós köhögési rohamai voltak, hogy komolyan megijedtem. Fél tizenegy körül ki is hívtam hozzá az ügyeletet, szerettem volna, ha az éjszaka előtt látja orvos. Viszonylag gyorsan ki is ért a dokinő (szerencsére pont itt volt a kerületben), addigra szegény Bori pont elaludt, arra sem ébredt fel, hogy kivettem a kiságyból.

A doki megvizsgálta, ez persze nem tetszett neki és a sírás miatt megint rájött a  roham, úgyhogy gyorsan és egyértelműen kiderült, hogy kruppos. Szteroidos kúp, Fenistil csepp, Calciumusc, hideg és párásítás, és reméljük, hogy hamar túl leszünk rajta.

süti beállítások módosítása