Beszoktatás - 4.nap

2014.09.04. 13:41

Bori ma is 8-kor ébredt, azért itt látszik, hogy őt is kifárasztja a bölcsizés. 

Mikor odaértünk, még átcseréltük a cipőjét, de minek, öt perc múlva már indultak is kifelé. Megint elmondtam neki, hogy hazamegyek takarítani, ebédre visszajövök majd. Tökre nem figyelt rám, már homokfagyizósat játszott B-vel. Úgyhogy el is jöttem.

Úgy beszéltük meg, hogy délben visszasunnyogok, aztán ha nincs gond, akkor még ott is ebédel, nélkülem. Már épp asztalhoz ültek, mikor megérkeztem, de nem mentem oda, csak bentről leskelődtem. A cumi már a szájában volt, szóval sejtettem, hogy azért volt egy kis sírás, de nem tűnt túl zaklatottnak. Betolt egy tányér levest, aztán megkóstolta a sóskát és határozottan jelezte, hogy na ilyet többet egy falatot sem. Kapott még egy tányér levest.

Ebéd után, mikor B szólt, odamentem hozzá, azért eléggé örült nekem, egyből a nyakamba csimpaszkodott, aranyhusom. B mondta, hogy negyed 12 körül eltörött a mécses kicsit, 1-2 percig sírdogált, aztán a cumi és a kedvenc könyve megnyugtatta. Mert szerencsére tegnap kiderült, hogy a bölcsiben is van egy példány belőle, így B tudta, hogy tudja lekötni. Sikerült is elterelni a figyelmét.

Sőt, mikor ebéd után megkérdeztem tőle, hogy megyünk-e haza, akkor rázta fejét, hogy nem. Azért egy perccel később meg már átkarolta a nyakamat és közölte, hogy "aza". Azajövés előtt B és Á is kaptak puszit és Bori határozott igennel válaszolt a kérdésre, hogy holnap is jön-e bölcsibe. HMMMM!

süti beállítások módosítása