Jó Világ Kft.

2013.09.01. 23:59

Olyan gyorsan elment ez a pár nap otthon, hogy mire feleszméltem, már itthon voltunk. És olyan nagyon jó dolgunk volt.

Borinak azért, mert:
- mindenki körülötte nyüzsgött és imádta,
- elvittük kosármeccsre (ahol nagyon jót aludt),
- Anyukám finomakat főzött neki,
- nagyokat sétáltunk és sok fával találkoztunk, akiknek a leveleit fújta a szél és az nagyon érdekes volt,
- találkozhatott a rajongóival (sziasztok lányok, köszi, hogy olvastok minket),
- kapott szép új ruhákat Anyukámtól.

Nekem pedig azért, mert:
- elmehettem lovagolni,
- péntek estére kimenőt kaptunk Apával,
- Anyukám finomakat főzött nekem,
- végre valaki kártyázott és társasozott velem,
- találkoztam a barátaimmal (meg egy csomó emberrel nem, akikkel majd next time).

Vielen Dank mindenért, jövünk legközelebb is.

süti beállítások módosítása