Dani szülinap

2013.06.15. 23:59

Eddig BKV-val legmesszebb csak a kb. fél órányira lévő bevásárlóközpontba mozdultunk ki Borival (van baba-mama szobájuk, nagyon faszás), hát most beleugrottunk a mély vízbe: Danihoz másfél óra az út. Meg még egyszer másfél vissza. De a világ legrendesebb gyerekével sima ügy volt. Odafele végig nézelődött, lesett ki a kendőből hatalmas szemekkel, minden új volt és érdekes, zajok, fények, szagok. Mikor odaértünk megetettem, tisztába tettem, aztán barátkoztunk egy sort, utána pedig visszaraktam a kendőbe és elaludt. Nem is maradtunk sokáig, haza kellett érni a következő etetésre. Hazafele szinte végig aludt, kivéve azt az 5 percet, amikor felébredt kakálni. Hallottam, hogy nyög, meg a rotyogást, aztán utána már csak azt éreztem, ahogy folyik ki a cucc a combja mellett és szép lassan eláztatja a vadiúj fehér ingemet. Úgyhogy hazaértünk és mentünk a mosásba szőröstül-bőröstül. 

süti beállítások módosítása