Nyakig szarban

2013.04.23. 19:27

Mi történik, ha az ember lánya többet eszik? Hát többet kakál. Így esett meg, hogy ma először (de valami azt súgja, nem utoljára) kellett kimosdatni a kakiból a lányt. 

Evés után az ölemben feküdt, láttam én, hogy nagyon alkot, a nagy koncentrálásnak pedig nagy szarás a vége, ez törvényszerű. Nagy lett. Olyannyira, hogy egyszer csak azt éreztem, hogy valami nedves a combomon. Arra azért egyből rájöttem, hogy nem én pisiltem be, gyorsan felkaptam a gyereket és megfordítottam: a rózsaszín body hátán deréktól a nyakáig hatalmas narancssárga folt. Visszafordítom magam felé a lányt: a body elején "My Dad's beautiful doughter" felirat, felette a Bori elégedett feje teszi tökéletessé a képet.

Amikor azt mondom: nyakig - nem viccelek. Úgyhogy valahogy leügyeskedtem róla a bodyt, igyekeztem úgy intézni, hogy legalább a feje ne legyen szaros (=ráterítettem két popsitörlőt a seggétől a fejéig) aztán irány a mosdó. Egy hangja nem volt, szemmel láthatóan baromira élvezte a napirenden kívüli extra fürdést.

Megjegyzem, ma már másodszor öltöztettem át. Az első outfitjét ugyanis összepisilte pelenkázás közben. Úgy tűnik, ez ma egy ilyen nap.

süti beállítások módosítása