A húgom egy médium

2012.08.04. 23:59

Reggel sokáig aludtam, szóval nem voltam dokinál, de rám fért az alvás. Dani bevitt dolgozni, de még mindig elég zombi voltam egész nap. 

Alig volt meló, a húgommal beszélgettünk este, volt valami rossz álma hogy meghaltam és nem jött el a temetésemre, csak sírva mesélte a csajoknak. De aztán jól felvidítottuk magunkat, hogy nincs semmi gáz, volt már pár hülye álmunk ami nem vált valóra, idézem:

bár mivel máté krisztinával sem találkoztam még vámpírfogkkal
- :D :D
- illetve nem sétáltam egy nyíllal a nyakamban a háború után az utcán :D
- :D :D
 
illetve nem ittunk klottyot
  és nemvolt szökőár budapesten
ÉS NEM VAGY TERHES :D

Hát itt kicsit megállt bennem az ütő, nem is tudtam azonnal válaszolni... de jó, hogy nem szóban beszéltünk.... de hiába, így is megérezte a pillanatnyi kihagyást, azonnal jött a kérdés: "ugye?" Na most erre mit írjak? Hát tereltem. Különben is, még doki sem látott. Még az is lehet, hogy tényleg nem. Holnap kiderül...

süti beállítások módosítása